Jak zlecić tłumaczenie?

1) Prześlij tekst do BEZPŁATNEJ wyceny – odpowiemy jak najszybciej (zazwyczaj do kilku minut)

Może to być np. plik pdf, word, zdjęcie lub skan dokumentu
Powyższe dokumenty wyślij przez FORMULARZ WYCENY lub na adres e-mail hello@biuroalexa.pl

2) Zaakceptuj wycenę

Jeśli akceptujesz proponowaną cenę oraz termin realizacji, potwierdź zlecenie wysyłając SMS lub e-mail.

3) Opłać tłumaczenie

Na Twój adres e-mail wyślemy link do płatności i fakturę.
Zapłacić możesz kartą, przelewem lub BLIK-iem.

4) Odbierz tłumaczenie

Co do zasady, tłumaczenia uwierzytelnione (przysięgłe) zlecone zdalnie należy odebrać osobiście, okazując oryginał dokumentu. Jeżeli instytucja lub organ, któremu ma zostać przedłożone tłumaczenie akceptuje tłumaczenia wykonane ze skanu, możliwa jest wysyłka pocztą, kurierem lub do paczkomatu. Dotyczy to również tłumaczeń uwierzytelnionych dokumentów nie noszących pieczęci ani podpisów, np. dokumentów elektronicznych.

Tłumaczenia zwykłe przesyłamy w formie elektronicznej na adres e-mail.